WP Brand Studio

AI w mojej firmie. Pierwsze i kolejne kroki

Jak zacząć korzystać z AI? Na co uważać? Jak zadawać pytania, by otrzymać konkretne odpowiedzi? Sztuczna inteligencja to nie moda, ale realna pomoc, którą możesz wykorzystać w swojej firmie. Sprawdź, jak zaoszczędzić czas i pieniądze. Zacznij działać z AI i rozwijaj swoje umiejętności.

13,5 proc. firm w Europie wykorzystuje AI do prowadzenia działalności – podaje Eurostat. Niewiele, ale – co ważne – z roku na rok odsetek ten rośnie. W 2024 r. o 5,5 proc. Z możliwości sztucznej inteligencji na większą skalę korzystają przedsiębiorcy z Danii (27,6 proc.), Szwecji (25,1 proc.) i Belgii (24,7 proc.).

Na drugim końcu rankingu znajdują się Rumunia (3,1 proc.), Bułgaria (6,5 proc.) i – co dla wielu może wydawać się niezrozumiałe – Polska. W kraju, który jest otwarty na nowinki technologiczne, a konsumenci chętnie sięgają po innowacyjne rozwiązania, tylko 5,9 proc. firm korzysta ze wsparcia AI.

Zacznijmy od podstawowych pytań

Jak zacząć korzystać z AI? A jeśli już to robisz, to jak rozszerzyć dotychczasowe możliwości? To proste! Zapytaj sztuczną inteligencję.

Jak jednak zaznacza EY w swoim najnowszym raporcie "Jak polskie firmy wdrażają AI? Analiza zmian rok do roku" z marca 2025 r., sztuczna inteligencja coraz odważniej wkracza do polskiego biznesu. AI wspiera przedsiębiorców – być może także ciebie – w obsłudze klienta, marketingu, sprzedaży, analizie danych, cyberbezpieczeństwie oraz rozwoju nowych produktów i usług.

Skąd więc tak niski wynik w badaniu Eurostatu? Sporo przedsiębiorców podchodzi do rozwiązań AI z rezerwą, nie chcąc ulegać chwilowej, w ich odczuciu, fascynacji. To m.in. z myślą o nich, ale też o tych, którzy chcą wdrożyć narzędzia AI, ale nie wiedzą, jak zacząć, wspólnie z Santander Bank Polska, ekspertem w obsłudze firm, przygotowaliśmy webinar "AI – moda czy realna pomoc w biznesie?".

Oszczędzaj z AI czas, pieniądze i swoją energię.

O tym, jak zacząć korzystać z AI, gdzie szukać możliwości usprawnień i jakich błędów unikać, szczególnie w pierwszym kontakcie, podpowiadają Artur Kurasiński, przedsiębiorca, publicysta i znawca nowych technologii oraz Marcin Schubert, ekspert bankowy cyber/AI w Santander Bank Polska.

Nie uczestniczyłeś w webinarze? A może chciałbyś wrócić do pewnych kwestii? Zobacz nagranie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

AI – jak zacząć korzystać?

- Zrób to wprost: "Cześć, prowadzę taką i taką działalność. Co powinienem wiedzieć, czego powinienem się dowiedzieć o tobie, żeby pomogło mi to lepiej prowadzić mój biznes?". Po wpisaniu takiego prompta zostaniesz zarzucony ogromną ilością wiedzy. Podążaj tym tropem – radzi Artur Kurasiński.

Możesz też uczyć się od tych, którzy mają już pewne doświadczenie w tym temacie. Santander Bank Polska z nowych technologii, w tym opartych o sztuczną inteligencję, korzysta od lat. Powiesz, że gracie w innej biznesowej lidze, że to nie ten poziom zaawansowania? Niekoniecznie! Bank, podobnie jak i ty, chce skutecznie docierać z przekazem do aktualnych i nowych klientów. W tworzeniu kampanii marketingowych Santandera wspiera AI.

Jest to rozwiązanie oparte na machine learningu i heurystykach, które w odpowiedni sposób dobierają próbę klientów do przekazu. Dzięki temu jesteśmy w stanie dopasować naszą komunikację do konkretnych potrzeb naszych klientów.

Marcin Schubert

- Jest to rozwiązanie oparte na machine learningu i heurystykach, które w odpowiedni sposób dobierają próbę klientów do przekazu. Dzięki temu jesteśmy w stanie dopasować naszą komunikację do konkretnych potrzeb naszych klientów – mówi Marcin Schubert.

AI – czy to dla mnie?

Prowadzisz kwiaciarnię, kawiarnię lub bistro? Produkujesz kosmetyki, szyjesz ubrania, a może wykonujesz meble? Zastanawiasz się, czy AI sprawdzi się w twojej firmie i masz wątpliwości, czy nie jest to rozwiązanie zarezerwowane dla korporacji? Odpowiadamy bez zająknięcia – nie jest!

AI nie tylko jest w stanie wesprzeć cię w wielu zadaniach, ale też wyręczyć, np. w pisaniu treści na media społecznościowe czy projektowaniu grafik. Oszczędzaj czas, pieniądze i energię. Skieruj swoją uwagę w inne miejsca np. do budowania relacji z klientem.

- Jesteś grafikiem, tworzysz teksty reklamowe w sieci? Usprawnij swoją pracę. Sprawdź, jak chatbot, Midjourney czy proste oprogramowanie, jak np. wtyczka pozwalająca zbierać dane dotyczące bloga, mogą zaoszczędzić twój czas. Nie potrzebujesz do tego działu IT – tłumaczy Artur Kurasiński.

Gdzie sprawdzi się AI? – Pierwsza rzecz: przekaz marketingowy. W ciągu kilku godzin jesteś w stanie stworzyć treść, która może konkurować, z tym, czym w przeszłości zajmowały się firmy marketingowe. Druga – tłumaczenia. Działasz lokalnie, ale masz stronę internetową i odpowiednie kanały marketingowe? Możesz wyjść na inne rynki. Kolejna kwestia to szeroko pojęta optymalizacja i logistyka. Każda firma ma w sobie pewien aspekt logistyczny, który można zoptymalizować. Połącz Power Optimate z chatemGPT i analizuj arkusze kalkulacyjne – radzi Marcin Schubert.

AI – z jakich narzędzi mogę skorzystać?

Wymieniając niemal jednym tchem…

  1. Wyszukiwanie i weryfikacja informacji – ChatGPT, Azure OpenAI, Algolia
  2. Analiza danych – Claude AI, Scanitto Pro, ABBYY FineReader
  3. Analiza opinii klientów – MonkeyLearn AI, Lexalytics, Qualtrics XM
  4. Generowanie treści reklamowych i SEO – Jasper AI, Copy.ai, ChatGPT
  5. Tworzenie grafik – Midjourney, Canva AI, DALL·E
  6. Pisanie postów na media społecznościowe – Copy.ai, Jasper AI
  7. Produkcja prostych materiałów wideo – Pictory AI

To tylko część przykładów z naprawdę długiej listy narzędzi, które możesz wykorzystać w swojej firmie.

- Zachęcam, by zacząć od podstaw, a więc chatbota. I znów, zapytaj sztucznej inteligencji: "cześć, jestem małą firmą, która chce rozszerzyć działalność za granicą. Na początku w krajach UE. Nakreśl mi plan marketingowy, powiedz, jakiego rodzaju promptów mam używać, by stworzyć wizualizację np. w Midjourney, a na końcu stwórz mi arkusz kalkulacyjny, którym mogę się posługiwać np. w rozmowach z działem handlowym" – podpowiada Artur Kurasiński.

- Midjourney generuje niesamowite rzeczy. Możesz stworzyć własny styl, odpowiadający twoim potrzebom. Na podstawie tego stylu możesz następnie opracować makietę strony internetowej i już w tym momencie budować rozpoznawalność. Z kolei chatboty doskonale tłumaczą w wielu językach. Szybko i bez większego trudu możesz dokonać rzeczy, które były albo niedostępne, albo kosztowały tak dużo, że większość przedsiębiorców rezygnowała z nich – zauważa Marcin Schubert.

AI – czy mnie na to stać?

Skoro wywołaliśmy już temat kosztów… Zastanawiasz się, czy stać cię na innowacyjne rozwiązania? Z prędkością, której może nam pozazdrościć AI i z pełnym przekonaniem odpowiadamy "tak".

- To nie są narzędzia kosztujące kilka tysięcy dolarów, a kilka, kilkanaście dolarów miesięcznie. Nie będzie lepszej inwestycji niż wykupienie dostępu do chatbota. Zwróci ci się to po wielokroć, będzie też z tego korzystał cały zespół – przekonuje Artur Kurasiński.

Mało tego, korzystanie z AI pozwoli ci zaoszczędzić. Wielu rzeczy nie musisz już zlecać podwykonawcom, możesz je zrobić sam czy raczej scedować na AI. Przykład? Tworzenie treści na media społecznościowe. Chatbot porozmawia z tobą i na podstawie tego, co usłyszy, stworzy treść, która będzie odpowiednia dla twojej marki. Będzie ją też zmieniał i udoskonalał, gdy nie przyniesie oczekiwanych efektów.

- Pamiętaj, że te wszystkie narzędzia są karmione olbrzymią ilością danych. Korzystasz więc z milionów mózgów, które są podłączone do tego narzędzia. Za kilkanaście dolarów miesięcznie masz najmądrzejszego specjalistę od marketingu, reklam, tworzenia treści pisanych czy wideo. Zacznij korzystać z tego i nie zniechęcaj się. Pierwszego dnia nie będziesz mistrzem, to jest proces. Jednak im wcześniej zaczniesz, tym szybciej dojdziesz do upragnionego celu – zachęca Artur Kurasiński.

I jeszcze jedna ważna rzecz – ChatGPT czy jakikolwiek inny bot nie męczy się. Możesz pytać do skutku.

- Sprawdzaj otrzymane informacje, weryfikuj u drugiego bota. Zadawanie pytań i uzyskiwanie odpowiedzi to najlepszy sposób na dochodzenie do prawdy i lepszych rezultatów – nie ma wątpliwości Marcin Schubert. – AI pobudza też kreatywność. Uzyskane informacje rozszerzają nasze możliwości – dodaje ekspert Santander Bank Polska.

AI – jakich błędów unikać?

Sztuczna inteligencja to narzędzie, które cały czas się uczy, korzystając z ogólnodostępnych danych. Ważne, by treści, którymi karmimy AI, a które dotyczą naszej firmy, nie trafiały do wspólnego worka.

- Nie zdajemy sobie sprawy, jak często pytamy o rzeczy, które mogą być niebezpieczne dla naszej firmy. Wrzucamy dane osobowe i teleadresowe. Jeśli będziemy bezrefleksyjnie podawać te informacje chatbotom, część z tych rzeczy wypłynie. Jeśli więc udostępniasz informacje, staraj się je zanonimizować. Wykorzystuj wszelkie sposoby, aby ktoś, kto jest na zewnętrz i kto trafi na te informacje, nie wiedział, od jakiej firmy pochodzą – ostrzega Artur Kurasiński.

Pamiętaj też, że AI może się mylić, halucynować. - Sztuczna inteligencja stara się odpowiedzieć na zadane pytanie najlepiej jak potrafi i zdarza się, że część tej wypowiedzi może być wymyślona. Jeśli coś budzi nasze wątpliwości, sprawdźmy to u innego źródła. Niech to jednak nie zniechęca do dalszego korzystania z tego narzędzia – uczula Marcin Schubert.

AI w mojej firmie?

Niezależnie od tego, czym się zajmujesz, ty także możesz i powinieneś korzystać z dostępnych rozwiązań. Sztuczna inteligencja to nie przyszłość a teraźniejszość, która pozwala wykonywać codzienne zawodowe obowiązki szybciej, łatwiej i taniej. Nie jest to też chwilowa moda. Od nowych technologii, które będą coraz bardziej zaawansowane, nie ma już odwrotu. Dlatego sprawdzaj, doczytuj i testuj to, co twoim zdaniem najbardziej ci się przyda. I pamiętaj…

Świat nie będzie czekał, aż się wdrożysz. Jeśli wszyscy dookoła zaczynają korzystać ze sztucznej inteligencji, a ty wciąż nie próbujesz tego robić, to zostaniesz z tyłu. Nie musisz uczyć się kodować czy wiedzieć na temat AI bardzo dużo. Musisz nauczyć się korzystać z narzędzi, umiejętnie zadając pytania i rozumieć, w jaką stronę idzie ten rozwój

Artur Kurasiński

Narzędzie AI to wydatek kilku lub kilkunastu dolarów miesięcznie

"AI – moda czy realna pomoc w biznesie?" to pierwszy odcinek cyklu webinarów "O biznesie przy kawie", w którym wspólnie z ekspertami rynku i Santader Bank Polska poruszamy najważniejsze z punktu widzenia przedsiębiorców tematy. Śledźcie informacje na naszej stronie oraz w mediach społecznościowych i zapiszcie się na kolejny webinar. Tym razem porozmawiamy o podatkach.

Zapisz się na webinar z ekspertami już dziś!

Nowe wyzwania czy szanse - o zmianach podatkowych w 2025

Ilona Przetacznik

Radca prawny, ekspert optymalizacji podatkowej

Iwona Trubowicz-Marchwińska

Ekspert bankowy ds. MŚP w Santander Bank Polska

*pola wymagane

Twój nowy wspólnik. Weź udział w webinarze i sprawdź, jak wykorzystać AI w swojej firmie

Chcesz skorzystać z możliwości, jakie stwarza przedsiębiorcom sztuczna inteligencja, ale nie wiesz, od czego zacząć? A może stosujesz już pewne rozwiązania i chętnie poznasz kolejne? Weź udział w bezpłatnym webinarze z cyklu "O biznesie przy kawie" – "AI – moda czy realna pomoc w biznesie" i posłuchaj, co mówią eksperci.

Zaznaczmy na wstępie, sztuczna inteligencja nie jest zarezerwowana dla międzynarodowych korporacji. Jasne, na tym najwyższym poziomie wykorzystuje się ją na potęgę, ale jest to niezwykle przydatne narzędzie także dla małych przedsiębiorców.

Niestety wielu wciąż nie zdaje sobie z tego sprawy. Jak podaje Eurostat, w 2024 r. tylko 13,5 proc. firm w UE (zatrudniających więcej niż 10 osób) korzystało ze sztucznej inteligencji. Niestety polskie przedsiębiorstwa z wynikiem na poziomie 6 proc. znajdują się w końcówce tego rankingu. Trzeba jednak zaznaczyć, że odsetek ten z roku na rok rośnie.

AI w marketingu i obsłudze klienta

Masz kwiaciarnię? Salon fryzjerski? Produkujesz meble, rolety okienne, żywność? A może otworzyłeś swoją wymarzoną kawiarnię? Po pierwsze, gratulacje – to wielki sukces i jeszcze większe wyzwanie. Po drugie, wiemy, że pracy jest w bród i pewnie nie zastanawiasz się nad takimi kwestiami jak AI, ale… No właśnie. Sztuczna inteligencja może cię trochę odciążyć. Jak? Oddajmy głos specjaliście.

Mali przedsiębiorcy przede wszystkim mogą (i powinni!) automatyzować obsługę klienta, wykorzystując chatboty i wirtualnych asystentów do odpowiadania na pytania czy umawiania spotkań. AI wspiera ich także w marketingu, tworząc treści socialmediowe czy artykuły na blogi, co pozwala przedsiębiorcom oszczędzić czas i pieniądze – wyjaśnia Artur Kurasiński, przedsiębiorca, twórca, inwestor oraz obserwator i krytyk zjawisk związanych z technologią, w tym AI.

I dodaje: - Widzę po biznesach, z którymi się stykam lub którym doradzam, że coraz popularniejsze staje się również wykorzystanie narzędzi AI do automatycznego generowania grafik, montażu wideo czy edycji zdjęć, co pozwala małym firmom tworzyć profesjonalne materiały promocyjne bez konieczności zatrudniania specjalistów.

Kolejnym zastosowaniem jest analiza danych. – AI pomaga w przewidywaniu trendów, kształtowaniu cen czy lepszym dopasowaniu oferty do klientów – zauważa Artur Kurasiński.

Co twoja firma może zyskać z AI?

Gra jest warta świeczki. Badanie Salesforce z 2025 r., które przeprowadzono wśród 3350 liderów przedsiębiorstw z sektora MŚP, udowodniło, że 91 proc. firm korzystających z AI odnotowało wzrost przychodów. Sztuczna inteligencja po prostu robi robotę – i robi ją dobrze.

Zbliża się sprzedażowy pik, np. Dzień Matki czy popularne imieniny, a ty nie masz chwili, by odpowiedzieć na wszystkie pytania klientów? Skorzystaj z pomocy wirtualnego asystenta.

Korzystanie z AI pozwala przedsiębiorcom znacząco oszczędzać czas, automatyzując powtarzalne zadania, co zwiększa efektywność ich pracy (albo ich firm). Sztuczna inteligencja pomaga również lepiej zrozumieć klientów, analizując ich zachowania i preferencje, co przekłada się na skuteczniejsze działania sprzedażowe. Ostatecznie AI daje małym firmom szansę na konkurowanie z większymi graczami, ponieważ zapewnia dostęp do zaawansowanych narzędzi, które wcześniej były osiągalne głównie dla korporacji zwraca uwagę Artur Kurasiński.

AI nie jest więc zabawką zarezerwowaną dla największych. To technologia, która wyrównuje szanse pomiędzy wielkimi i małymi podmiotami.

Czy stać cię na sztuczną inteligencję?

W dużym skrócie – tak. Wiele narzędzi opartych na AI jest dziś dostępnych za darmo lub za niewielką opłatą. Wystarczy spojrzeć na popularne aplikacje do automatyzacji obsługi klienta, generowania treści czy edycji grafik – nie wymagają one ani specjalistycznej wiedzy, ani dużych budżetów.

Możesz korzystać z AI dokładnie tak jak z abonamentu streamingowego. Płacisz kilkadziesiąt złotych miesięcznie i w zasięgu ręki masz zaawansowaną technologię, która jeszcze kilka lat temu była dostępna tylko dla korporacji z wielkimi zespołami IT.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o AI, weź udział w webinarze z cyklu "O biznesie przy kawie", który powstaje pod patronatem Santander Bank Polska.

Podczas spotkania "AI – moda czy realna pomoc w biznesieeksperci będą mówić o tym, w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc w prowadzeniu działalności. W webinarze wezmą udział: Artur Kurasiński oraz Marcin Schubertem, dyrektor Departamentu Technologii Cyberbezpieczeństwa i Transformacji Cyberbezpieczeństwa w Santander Bank Polska.

– W trakcie webinaru będę starał się dawać konkretne przykłady, jak mały biznes może wykorzystać AI do oszczędzania kosztów, redukcji pracy czy poprawy relacji klient-firma. Sam doceniam, gdy wiedza, którą ktoś mi przekazuje, jest praktyczna i łatwa do wdrożenia w moich biznesach. Zapraszam więc do obejrzenia webinaru, w którym podzielę się z odbiorcami konkretnymi rozwiązaniami pokazującymi, że AI jest proste i użyteczne – zaprasza Artur Kurasiński.

Eksperci podpowiedzą, jak zacząć swoją przygodę ze sztuczną inteligencją w firmie bez konieczności ponoszenia większych wydatków czy zatrudniania zespołu programistów oraz jakich błędów unikać. Rewolucja AI, także w biznesie, już trwa i warto być jej częścią.

Sztuczna inteligencja pomaga lepiej zrozumieć klientów. Znając ich zachowania i preferencje, możesz skuteczniej docierać do nich ze swoją ofertą.

Zmiany w podatkach. Jak dobrze je wykorzystać w swojej firmie?

Dynamicznie zmieniające się przepisy podatkowe to jedno z wyzwań, na które wskazują przedsiębiorcy. Na jakie zmiany muszą być przygotowane firmy w tym roku? Jak na nie odpowiedzieć i gdzie szukać profesjonalnego wsparcia? Zapisz się na kolejny odcinek webinaru z cyklu "O biznesie przy kawie" i znajdź odpowiedź na te i inne pytania.

Podatki to temat trudny, z którego przedsiębiorcy często świadomie rezygnują, wierząc, że wszystkiego dopilnuje ich księgowa czy księgowy. I choć profesjonalne wsparcie, także doradcy podatkowego, jest ważne, to dobrze jest też mieć wiedzę i podstawy do konstruktywnych rozmów z ekspertami. Słowem, dobrze jest się na podatkach przynajmniej w pewnym zakresie znać.

W kolejnym odcinku cyklu webinarów "O biznesie przy kawie" – "Nowe wyzwania czy szanse – o zmianach podatkowych w 2025" eksperci zebrani w studiu Santander Work Cafe w Warszawie zmierzą się z tematem i podzielą się praktycznymi poradami, które będziesz mógł wykorzystać w swojej firmie.

Z Grzegorzem Siemiończykiem, redaktorem portalu Money.pl, będą rozmawiać Iwona Trubowicz-Marchwińska, ekspert bankowy ds. małych i średnich firm w Santander Bank Polska oraz Ilona Przetacznik, radca prawny, ekspert optymalizacji podatkowej.

Czy podatki w Polsce to wyzwanie?

Relacja biznesu i polskiego systemu podatkowego bywa dość skomplikowana. Tego wszystkiego jest po prostu za dużo, przepisy są niejasne, a liczba zmian i tempo ich wprowadzania nie pomagają nadążyć za stanem de iure.

Wielu przedsiębiorców nie zna się na zawiłościach podatkowych. Te jednak są nieodzownym elementem prowadzenia biznesu.

– Od lat Polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc w International Tax Competitiveness Index (międzynarodowym rankingu oceniającym jakość, w tym stopień skomplikowania i przejrzystość systemu podatkowego – przyp. red.). W ubiegłym roku uplasowaliśmy się na 31. pozycji na 38 państw. Polski system podatkowy wciąż należy do najbardziej skomplikowanych wśród państw OECD. Zmiany podatkowe w Polsce wprowadzane są dosyć szybko, przedsiębiorcy nie mają czasu ich poznać, a okazuje się, że muszą je stosować. Vacatio legis wynosi tylko 14 dni, co dla wielu firm jest problematyczne – przyznaje Ilona Przetacznik.

Każdy kto prowadzi lub prowadził własną firmę, ten wie, że to praca na 1,5 etatu. Trudno jest w codziennej bieganinie i gąszczu obowiązków znaleźć czas, by we własnym zakresie uporządkować wiedzę podatkową i swobodnie żonglować przepisami.

W większości przypadków przedsiębiorcy potrzebują fachowej pomocy i doradztwa. I to nie tylko po to, by nie popełniać oczywistych błędów fiskalnych, które mogą skutkować spotkaniem z urzędnikami skarbowymi, lecz z powodu ogromu niewykorzystanych możliwości.

Jednymi z największych wyzwań są niedoinformowanie i zbyt niski poziom wiedzy "podatkowej" wśród przedsiębiorców. I to nie jest ich wina! Większość osób zakładających firmę robi to z pasji do produktu, usługi czy idei – nie z zamiłowania do podatków. A jednak, to właśnie one wpływają bezpośrednio na rentowność biznesu i bez znajomości tego tematu można bardzo dużo i niepotrzebnie oddawać fiskusowi – tłumaczy Ilona Przetacznik.

I dodaje: – Większość przedsiębiorców nie wykorzystuje dostępnych ulg, bo po prostu o nich nie wie. Nie zdają sobie sprawy, że można wrzucić więcej kosztów w działalność, nie znają zasad działania IKZE czy amortyzacji, a leasing traktują jako "musi być auto, to biorę" – bez świadomości podatkowej. Dlatego od lat edukuję przedsiębiorców, by nie działali po omacku, tylko mądrze, legalnie i z planem. Tak naprawdę wystarczy nawet jedna konsultacja w roku z doświadczonym radcą prawnym czy doradcą podatkowym z zacięciem do biznesu, aby dostrzec nowe możliwości.

Kolejne zmiany i wyzwania

Rok 2025 przyniósł kilka ważnych zmian w przepisach podatkowych. Wyzwaniem dla przedsiębiorców będzie objęcie Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) kolejnych grup podatników, w tym mikroprzedsiębiorców. Pojawi się również kasowy PIT, który może być istotnym wsparciem w walce z zatorami płatniczymi dla mniejszych firm wyjaśnia Ilona Przetacznik.

Ekspertka podkreśla również, że niektóre z tych zmian mają ułatwić prowadzenie działalności, ale inne mogą stanowić nowe wyzwania, dlatego kluczowa będzie szybka reakcja oraz odpowiednia interpretacja nowych regulacji.

Weź udział w webinarze i zdobądź konkretną wiedzę na temat kluczowych zmian w podatkach.

Więcej o podatkach, ulgach i nadchodzących zmianach w przepisach fiskalnych eksperci będą mówić już 9 kwietnia o godz. 11 podczas kolejnego odcinka webinaru "O biznesie przy kawie" – "Nowe wyzwania czy szanse – o zmianach podatkowych w 2025". Zapisz się już dziś, a następnie znajdź czas, zaparz aromatyczną kawę i dołącz do dyskusji.